وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم آل‌خلیفه بدون توجه به فریادهای دلخراش این دختر نوجوان؛ هنگام بازداشت و انتقال او به خودرو، حجاب وی را برداشته و این دختر را روی زمین کشیدند.
انتشار تصویر چهره خون آلود این دختر نوجوان، درحالیکه نیروهای آل خلیفه وی را روی زمین می کشیدند؛ رسوایی تازه ای را برای این رژیم رقم زده است.
روزنامه "السفیر" نیز با اشاره به برخورد خشونت آمیز نیروهای آل خلیفه با تظاهرکنندگان، نوشت: در میان بازداشت شدگان، دختر جوانی بود که با دهان خون آلود فریاد می زد: "رهایم کنید، نمی خواهم با شما بیایم، در زندان مرا مورد تعرض  قرار دادید".
به نوشته السفیر به نقل از تظاهرکنندگان بحرینی، در میان خشونت های نیروهای آل خلیفه برای بازداشت این دختر جوان، زنان و مردان انقلابی تلاش می کردند او را از دست نیروهای ال خلیفه نجات دهند.
تلاش مردم اما نتیجه نداد و شماری از تظاهرکنندگان مجروح و شمار دیگری به همراه دختر جوان بازداشت شدند.
السفیر افزود: پس از حادثه مزبور معلوم شد که وی قبلا در بازداشت نیروهای آل خلیفه بوده و به خاطر عذاب روحی " قصد خودکشی" داشته از این رو نیروهای آل خلیفه او را آزاد کرده بودند.
وی گفته بود که یکی از نیروهای امنیتی زن، در زندان او را برهنه و از او تصویر برداری کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب: عربستان سعودی منافقین آمریکاوترور فتنه انگیزان رژیم صهیونیستی هنرمندان ضد دینوبی هویت شیطان و شیطان پرستیکومونیستها ادعاهای شیوخ مرتجع عرب ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com